24.1.12

On My Wall - Wish List

ריבוי המעברים והדירות השכורות גורם לי לרצות יותר ויותר מקום משלי. לא הצלחתי לאסוף יותר מדי דברים בנדודי האחרונים, ועכשיו אני חשה צורך עז ללקט ולאסוף ולבחור.

אז איך אני רוצה שיראו הקירות בבית שלי? מה יעשה לי שמח ויזכיר לי מי אני ומה אני אוהבת?

ככה נראים שני קירות בדירתינו השכורה עכשיו:

הדפס Anyonecan שקניתי לא מזמן בסייל בהביטאט ומיסגרתי השבוע בעזרתה הנפלאה של החברה איקאה. כי כל אחד יכול...


למעלה: תמונה מגזירות בד של אמן ספרדי שנקנתה בטיול בצרפת, מתחתיה: שתי גלויות שאני לא זוכרת מאיפה אספתי שמוסגרו במסגרות מ"הכל בפאונד"...ונשענת על הקיר אחת התמונות האהובות עלי ביותר- הדפס של ציור של הרקדניות של דגה.

וזוהי רשימת המשאלות שלי שמצאתי לאחרונה, בשיטוטי ונדודי הוירטואלים ברשת, אני מאוד מאוד מאוד מקווה להצליח לאסוף את חלקה אם לא את כולה לביתי הקט...

-    Famille Summerbelle עושים מגזרות נייר פשוט מדהימות של ערים בהן הם ביקרו. אני כמובן רוצה את התמונה הזו

-  הדפס ה-לה-די-דה הזה, של מייק אונקלי, תמיד יזכיר לי מה זה שיק אמיתי.

- ואצל ג'ודי קאופמן באמת קשה לי לבחור ואני כרגע מתלבטת בין זה לזה. מה אתם אומרים?



No comments: